خانه وبلاگ سنسور PH بدنه پلاستیک با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



سنسور PH بدنه پلاستیک با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

سنسور PH بدنه پلاستیک با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سنسور PH بدنه پلاستیک را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت الکترود شیشه ای ph متر-احیای الکترود ph متر-قیمت ph متر-الکترود ph متر که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

سنسور PH  بدنه پلاستیک با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت الکترود شیشه ای ph متر-احیای الکترود ph متر-قیمت ph متر-الکترود ph متر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سنسور PH  بدنه پلاستیک باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

سنسور PH  بدنه پلاستیک با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع سنسور PH  بدنه پلاستیک در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت الکترود شیشه ای ph متر-احیای الکترود ph متر-قیمت ph متر-الکترود ph متر با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از سنسور PH  بدنه پلاستیک را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سنسور PH  بدنه پلاستیک با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  سنسور PH  بدنه پلاستیک را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی قیمت الکترود شیشه ای PH متر-احیای الکترود PH  متر-قیمت PH  متر-الکترود PH  متر توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

pH و ORP پارامترهای مهم کیفیت آب هستند و طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی فرآیند به توانایی اندازه گیری و کنترل هر یک بستگی دارد. به بیان ساده تر pH و ORP نشان دهنده انواع فعالیت یون در مایعات هستند.pH فعالیت یون هیدروژن را اندازه گیری می کند در حالی که ORP انتقال بالقوه الکترون ها بین مواد شیمیایی یا ترکیبات شیمیایی را نشان می دهد.با وجود اندازه گیری موارد بسیار متفاوت ، pH و ORP رابطه تنگاتنگی دارند و اغلب در بحث کیفیت آب با هم ترکیب می شوند.

الکترود pH:

سنسور pH یک نیم سلول (یا نیمی)از یک سلول الکتروشیمیایی است که از یک غشاء شیشه‌ای خاصی تشکیل شده است و به غلظت یون های هیدروژن حساس است.

الکترود مرجع:

نیمه سلول دیگر از سلول الکترود  شیمیایی است که می‌تواند ولتاژ ثابت و پایداری را ارائه دهد و کاملاً به مقدارpH محلول غیر وابسته است. همانطور که میدانید اختلاف پتانسیل یک نقطه باید نسبت به اختلاف پتانسیل یک نقطه دیگر که پتانسیل مرجع یا رفرنس نامیده میشود اندازه گیری شود. درالکترود های pH میزان ولتاژ تولید شده به وسیله سنسور pH )که به غلظت یون های هیدروژن بستگی دارد) نسبت به ولتاژ الکترود مرجع سنجیده می‌شود.

الکترودهای نیم سلولی و الکترود های ترکیبی:

تا سال ۱۹۷۰، استفاده از دو الکترود مجزا جهت اندازه گیری های pH رایج بود ، یک الکترود شیشه‌ای pH و یک الکترود مرجع؛ اماامروزه رایج‌تر است که از یک الکترود ترکیبی که هر دو الکترود سابق را در خود جای داده است استفاده شود. البته الکترودهای مرجع هنوز هم بصورت مجزا مورد استفاده قرار میگیرند، یکی از پراستفاده ترین بخش ها که از این الکترود بصورت مجزا استفاده میشود استفاده بعنوان الکترود مرجع در الکترودهای یون انتخابی میباشد.

واحد اندازه گیری:

واحد سنجش یک pH متر ولتاژ سلول الکتروشیمیایی را دریافت می نماید و آن را به واحد سنجش معنادار pH تبدیل میکند.

بافرهای شیمیایی کالیبراسیون:

بافر های استانداردهای ثابت و کاملاً مشخصی هستند که برای کالیبراسیون مورد استفاده قرار میگیرند. برای اندازه گیری دقیق استفاده از یک یا دو بافر جهت کالیبراسیون توصیه شده است.

لازم به ذکر است بهتر است این دو بافر به گونه ای انتخاب شوند که pH حدودی نمونه بین این دو رنج باشد. برای مثال اگر فکر میکنیم نمونه ما دارای pH حدود ۵ است بهتر است از محلول های کالیبراسیون ۴٫۰۱ و ۷٫۰۱ برای کالیبراسیون در دو نقطه pH متر خود استفاده نماییم. علت این انتخاب در زمان توضیح میزان افست و شیب نمودار پی اچ شرح داده خواهد شد.

ترمومتر یا پراب سنجش دما:

اندازه گیری دما در زمان کالیبراسیون و سنجش میزان pH بسیار مفید است  چرا که مطابق  معادله Nernst فاکتور شیب خط با تعیین میزان دما مشخص میشود. ترمومتر ها جهت اندازه گیری دما یا بصورت مستقل در pH متر ها قرار میگیرند و یا ممکن است درون الکترود های pH ساخته(با استفاده از ترمیستور ها) شوند. در هر صورت اندازه گیری دما باعث میشود مقادیر اندازه گیری شده بصورت خودکار جبرانسازی و یا اصلاح دمایی شوند و در نتیجه خطاها اندازه گیری کاهش یابد.

همزن مغناطیسی:

در آزمایشگاه هابه منظور یکنواخت نگاه داشتن دما و سایر ویژگی ها مورد استفاده قرار میگیرند. همزن مغناطیسی به وسیله میله‌ مغناطیسی، پیوسته بافر و یا نمونه را هم میزند.

pH و ORP پارامترهای مهم کیفیت آب هستند و طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی فرآیند به توانایی اندازه گیری و کنترل هر یک بستگی دارد. به بیان ساده تر  pH و ORP نشان دهنده انواع فعالیت یون در مایعات هستند.pH فعالیت یون هیدروژن را اندازه گیری می کند در حالی که ORP انتقال بالقوه الکترون ها بین مواد شیمیایی یا ترکیبات شیمیایی را نشان می دهد.با وجود اندازه گیری موارد بسیار متفاوت ، pH و ORP رابطه تنگاتنگی دارند و اغلب در بحث کیفیت آب با هم ترکیب می شوند.

 

 

سنسور PH  بدنه پلاستیک با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت الکترود شیشه ای PH  متر-احیای الکترود PH  متر-قیمت PH  متر-الکترود PH  متر پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله سنسور PH  بدنه پلاستیک را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از سنسور PH  بدنه پلاستیک را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟